woensdag 6 juli 2011

Engerd achter mij aan

Niet John hoor, hoewel die ook de hele tijd achter mij aan reed aangezien er veel wind stond en ik beter in de wind kan rijden. Nee in het hotel waar wij nu zitten. Ik kwam een oud kereltje tegen in de hal toen ik naar de wc ging en hij vroeg nog hoe ik mijn drinken wou. Nou net stond hij voor de deur. John was er gelukkig en die deed de deur open en hij kon mij niet zien. Pfff mijn reddende engel John. Engerd is inmiddels afgedropen. We zitten in een zeer goedkoop hotel met gezamenlijke douches, maar dat zijn we met de campings al gewend.

Vandaag was een erg zware dag met heel veel tegenwind en licht glooiend. Het is nu inmiddels duidelijk dat we op de fietshigway zijn geraakt. Dagelijks komen we nu fietsers tegen of die dezelfde kant op gaan. Niet altijd hebben we er lange gesprekken mee, soms is kort al genoeg. Vandaag ook een buitje gehad, maar na een klein buitje werd het weer mooi weer. Wel veel wolken, maar droog. Door de wind hebben we de pijp aan maarten gegeven na 65 km en slapen we ook nog in een hotel.
Morgen zien we wel weer wat het gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zouden het leuke vinden als je een berichtje achter laat.