zondag 30 mei 2010

Hauterivers - Aouste-sur-Sye 93 km

Vannacht een nachtmerrie gehad van de autorit en uit mijn bed gevallen, in mijn droom was het een ravijn, in mijn droom hield ik mij nog net vast aan de rand van de auto/mtras en nu heb ik een pijnlijke pink. Nadat ik eruit was gevallen heb ik mijn matras maar op de grond gegooid, want dat leek mij veiliger. Dus al met al niet super geslapen. Door een paar kortere dagen, moesten we vandaag even flink doorfietsen. Ik had al tegen John gezegd dat we het minstens tot Crest moesten redden want anders was de volgende etappe te lang met 2 flinke klimmen erin. Vandaag begon goed eerst maar weer een grasmaaierwinkel op gezocht voor een nieuwe binnenband, ach ja het is een plek waar je fietsbinnebanden kunt kopen. Net na Bathernay hadden we de eerste lekke band van vandaag en dit was een echte door een steentje of zo, wel weer John zijn band. Wel een schitterend uitzicht. De volgende lekke band duurde even die hadden we na Bourg-de-peage, inmiddels waren we ook een keer verdwaald. Daarna zijn we in Chabeuil gestopt bij een echt fietsenmaker en die heeft het velglint vervangen en daarna waren de lekker banden over. Om 19.15 uur kwamen we aan in Aouste, onderweg in Crest gevraagd bij een tankstation f hun iets wisten om te slapen en we zijn naar ee hele mooie bed en breakfast gestuurd. Het huis stond aan de weg, maar de kamers waren in de tuin aan de rivier de drome en die zag je ook stromen heel mooi. Daarna pizza gehaald in het dorp, erg lekker met een fles wijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zouden het leuke vinden als je een berichtje achter laat.