donderdag 23 juni 2011

Wat een heerlijke fiets

Mooi he

lelijk he die gazelles, gelukkig
staat Sweety ervoor.

Wat zijn we blij met zijn vieren

Nog steeds blij

Ik ook alleen blij.

Mag ik hem echt meenemen?

Toch nog meer fotomomentjes

O wacht even foto........ en nou gaan

Gaat John nou alleen op vakantie

Nee hoor we gaan samen, gewoon een
toevallig voorbijganger getackeld,
maar Judith lijkt toch de verkeerde kant op
te gaan.... gelukkig kwam het toch nog goed.
Net de eerste kilometers met de nieuwe fiets gemaakt en dat was toch genieten. Met spinning doen we mountainattack en dat deed ik nu met korte klimmetjes. Ik liet john ver achter me. We hebben 25 km gedaan door het westerpark en spaarnwoude. Erg mooi en gelukkig was het mooi weer. En morgen begint de grote reis.

1 opmerking:

Wij zouden het leuke vinden als je een berichtje achter laat.