woensdag 20 april 2011

Dit weekend op de fiets

We hebben een heel lang weekend beiden ook nog vrijdag en dinsdag vrij en we gaan dus op de fiets springen.
Vrijdag: Hoorn-Baarn (slapen bij een vrienden op de fiets adres)
Zaterdag: Baarn-Ermelo (i.v.m. een begrafenis korte route en daarna met de auto naar Bemmel waar we 2 nachten bij mijn ouders slapen.
Zondag: rust of klein fietstochtje
Maandag: Bemmel-Venray (slapen bij een vrienden op de fiets adres)
Dinsdag: Venray-Eindhoven en met de trein naar huis

Verder druk in training. Ik doe nu aan spinning om de hoognodige conditie op te doen. Werkt uitstekend en ook heb ik een klein fietstochtje in mijn eentje gemaakt en gevallen, want vergat mijn pedaal los te klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zouden het leuke vinden als je een berichtje achter laat.